مناجاتی: سرمربی تیم‌ملی باید ایرانی باشد

تهران- ایرنا- سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در شرایط فعلی بهترین انتخاب برای هدایت تیم ملی فوتبال، مربی ایرانی است و باید یک فرد ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

«مهدی مناجاتی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: به نظر من در شرایط فعلی بهترین انتخاب برای تیم ملی فوتبال مربی ایرانی است و باید یک فرد ایرانی بر روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

وی افزود: در فوتبال ایران مربیان ایرانی حضور دارند که می‌توانند نتایج بسیار خوبی را برای فوتبال کشورمان به ارمغان آورند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: کی روش از نظر فنی برای فوتبال ایران زحمات زیادی کشید و تاثیرات مثبت خوبی داشت اما مارک ویلنوتس نتوانست راه او را ادامه دهد.

مناجاتی تصریح کرد: ویلموتس مربی بدی نبود اما در صورتی که در ایران می‌ماند نمی‌توانست ایران را از گروه خود به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بالا ببرد.

وی تاکید کرد: مربی‌ای که می‌خواهد هدایت ایران را بر عهده بگیرد باید به خوبی بداند راه سختی را پیش رو دارد و انتظارات از وی بالاتر است.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال در پایان گفت: «یحیی گل‌محمدی»، «امیر قلعه‌نویی» و «علی دایی» از بهترین مربیان فوتبال ایران محسوب ‌شوند اما فکر می‌کنم قلعه نویی تجربه بیشتری داشته باشد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha