فرمانده انتظامی تهران بزرگ: سردار سلیمانی عمق راهبردی ایران را گسترش داد

تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز به برکت زحمات و مجاهدت های سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عمق راهبردی و استراتژی ایران تا قلب کشورهای اروپایی و آمریکایی امتداد پیدا کرده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت ،سردار حسین رحیمی در مراسم ترحیم و گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی و یاران شهیدش افزود: سردار سلیمانی در کوتاه کردن دست اجانب از این مرز و بوم سهم بسزایی داشت و تلاش وی برای از بین بردن شجره خبیثه و ملعونه گروهک سفاک داعش بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی عاشق خدمت و شهادت و مردم دوست بود و اعتقاد داشت نباید کاری کنیم که مردم از نظام رنجیده شوند.

سردار رحیمی در این مراسم که یکشنبه شب برگزار شد، ولایت مداری، مردم محوری و اهل عمل بودن را سه شاخصه مهم سردار شهید سلیمانی برشمرد.

وی اظهارداشت:  این شهید بزرگ، خداشناس بود و همه اعمالش را برای رضای حق تعالی انجام می داد و به دلیل همین اخلاص بود که امروز نام و یاد او در همه جای دنیا طنین انداخته است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با مجاهدت های مردانش در تحولات منطقه و جهانی تاثیرگذار  و نقش آفرین است.

رحیمی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی با همت مضاعفی دنبال خواهد شد و هرگز علم مبارزه وی با ددمنشان بر زمین نخواهد افتاد، تصریح کرد: امریکای جهانخوار  بداند که مردم ایران اسلامی با اطاعت محض از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، انتقام خون به ناحق ریخته شده سردار شهید را خواهند گرفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha