۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 83622148
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

کارخانه نوآوری در البرز راه اندازی می شود

۱۵ دی ۱۳۹۸، ۱۸:۳۱
کد خبر: 83622148
 کارخانه نوآوری در البرز راه اندازی می شود

کرج - ایرنا - دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که با همکاری استانداری البرز و شهرداری کرج ، کارخانه نوآوری در این استان راه اندازی می شود.

پرویز کرمی روز یکشنبه در نشست بررسی پیش نویس تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز افزود: بر همین اساس به زودی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای امضای تفاهم نامه راه اندازی این کارخانه به البرز سفر می کند.

وی بیان داشت:  با توجه به ظرفیت های استان البرز در زمینه فعالیت های  دانش بنیان، استارتاپها ، هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار البرز نیز دراین نشست گفت: از مدت ها پیش با مشاهده تپه مرادآب و موقعیت بسیار خوب آن به دنبال پیشنهاد ویژه ای برای این منطقه بودیم و از معاونان استانداری خواسته شد که در این موضوع همراهی لازم را داشته باشند.

عزیزاله شهبازی اضافه کرد: یکی از بزرگترین آرزوها، توسعه فناوری های نوین، استارتاپ ها، صنایع دانش بنیان و پروژه کارخانه نوآوری استان البرز است.

وی افزود: البرز دومین استان کشور در فروش محصولات دانش بنیان است و پروژه هایی همچون اشتغال مهارت محور نیز به صورت پایلوت در این استان اجرایی شده است.
وی ادامه داد : کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در پاییز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل نشان از عزم جدی استان برای اشتغالزایی و رونق تولید دارد.
استاندار البرز گفت: برای رونق تولید و اشتغال به ویژه در بخش دانش بنیان با مجموعه استان به فهمی مشترک رسیده ایم و بدون شک با همراهی و تعامل این امر را دنبال خواهیم کرد چراکه  آمادگی کامل را برای کمک به شهرداری کرج و امضای تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری این استان داریم.
 ۳.۷ درصد شرکت های دانش بنیان کشور در البرز فعالیت دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha