نماینده آشوریان اقدام موهن سیاستمدار هلندی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، اقدام شنیع و دور از انسانیت و غیراخلاقی یک سیاستمدار هلندی در به تصویر کشیدن کاریکاتور توهین‌آمیز پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرد.

یوناتن بت‌کلیا روز دوشنبه در بیانیه‌ای با محکوم کردن اهانت سیاستمدار هلندی اظهار داشت: اقدام شنیع و دور از انسانیت یک سیاستمدار هلندی، بار دیگر اذهان ملت‌های آزاده جهان را به خود متوجه کرد. شیطان صفتان با به تصویر کشیدن کاریکاتور توهین‌آمیز پیامبر اسلام به ساحت مقدس ایشان توهین روا داشتند و با این کار پلید خود، نه تنها قلب مسلمانان جهان بلکه قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد آوردند.

وی افزود: این اقدام ناشایست و غیراخلاقی و موهن خیرت ویلدرز، رهبر حزب راست افراطی هلندی؛ که چیزی جز کوته‌فکری و نادانی وی و حامیان خود را به دنبال ندارد باعث ایجاد تنش‌های جدیدی در دنیای پر از آشوب امروز شده است. سازمان‌های به ظاهر حامی حقوق بشر به جای محکوم کردن ایران عزیز به دلایل واهی و بی‌پایه بهتر است نگاهی عمیق‌تر بر اطراف خود بیفکنند و این افراد شرور که باعث ایجاد نفرت بین اقدام و ادیان می‌شوند را به سکوت وادار کنند.

نماینده آشوریان در مجلس تصریح کرد: ما آشوریان ایرانی که همواره مورد حمایت مسؤولین نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم ضمن ابراز تاسف از هرگونه اقدام غیرانسانی و این توهین مجدد به ساحت پیامبر اکرم حضرت محمد(ص) را محکوم کرده و انزجار خود را از مرتکبین این عمل زشت ابراز داشته و همصدا با آزادگان جهان از سازمان‌های بین‌المللی خواستاریم تا در جهت جلوگیری از تکرار چنین حرکت‌های ناشایست اقدامی کارساز داشته باشند.

گرت وایلدرز سیاستمدار اسلام ستیز هلندی روز گذشته اعلام کرد که برنامه موهن خود را برای برگزاری مسابقه کشیدن کاریکاتور از پیامبر اسلام (ص) را که یک سال پیش از ترس مسلمانان در این کشور لغو کرده بود، بار دیگر برقرار کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha