۴ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۷
کد خبر: 83608274
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بزرگترین تهدید مواد مخدر جدی نگرفتن این آسیب است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: زنگ خطر اعتیاد در جامعه به صدا درآمده و بزرگترین تهدید در حوزه مواد مخدر جدی نگرفتن این آسیب اجتماعی است.

«بهروز اکرمی» روز چهارشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت‌های مردم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان مرکزی، افزود: خطر اعتیاد برای جامعه از تهاجم نظامی هم بیشتر است چون خزنده حرکت کرده و به‌دلیل چندعلتی بودن زنچیره‌ای از مشکلات پیچیده را سبب می‌شود.

وی اظهار داشت: راه‌های رفته در مبارزه با این بلای خانمان سوز امتحان خود را پس داده‌اند بنابراین در مقابله با این آسیب باید از شیوه‌های نوین و کارآمد بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تکرار و روزمرگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر چالش بزرگی است و با برگزاری نشست و کارگاه آموزشی نمی‌توان مشکل اعتیاد را حل کرد.

اکرمی افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کمیته مقابله، کمیته مشارکت و کمیته درمان از جمله نشست‌هایی است که برای این مهم برگزار شده و انرژی وقت زیادی برای آن‌ها گذاشته می‌شود اما تنایج حاصل متفاعدکننده نیست.

وی اظهار داشت: بهره‌گیری از مشارکت همگان در حوزه مواد مخدر و حساس کردن آحاد جامعه می‌تواند موفقیت در مبارزه و پیشگیری از اعتیاد را اثربخش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: استفاده از ظرفیت دهیاران، شهرداری ها، بهورزان روستایی، ائمه جماعت فصل مهمی در راهبردهای مقابله‌ای با این آسیب است که باید گسترش یابد.

استان مرکزی رتبه هجدهم کشف مواد مخدر کشور را دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha