باید در برخورد با جوانان سعه‌صدر داشته باشیم

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه با جوانان دانشجو و طالبان علم باید سعه‌صدر داشته باشیم، گفت: خداوند متعال از ما می‌خواهد بر محور وحدت حرکت کنیم، زیرا وحدت کارساز است.

آیت الله علما عصر سه شنبه در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه به مناسبت وحدت حوزه و دانشگاه در سرسرای اجتماعات دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه بااشاره به حرکت امام راحل در شکل گیری انقلاب افزود: امام راحل از همان لحظه اول شکل گیری انقلاب اسلامی بر حفظ وحدت تاکید داشت، حتی ایشان دستور دادند در مقابل توهین هایی که به وی می شد، کسی عکس العملی انجام ندهد، تا وحدت بیشتر حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان با مهم دانستن حضور اساتید حوزه در بین دانشجویان تاکید کرد: بزرگانی همچون علامه طباطبایی، استاد مطهری، دکتر بهشتی و برخی بزرگان دوراندیشی صد ساله داشته اند، آن ها برای اینکه اسلام ناب وارد دانشگاه شود، بعضی حرف ها را به جان می خریدند.
این استاد حوزه های علمیه تصریح کرد: امروز این سرمایه بی بدیل انسانی در اختیار ما است، پس باید حضور یابیم و پای درد دل و سخن دانشجویان بنشینیم زیرا مقام معظم رهبری برای این مورد تاکید فراوانی دارد، به گونه ای که گاهی تا ۶ ساعت در دانشگاه حضور پیدا می کنند و پای سخنان و درد دل دانشجویان می نشینند.
وی خاطرنشان ساخت: برای ورود در دانشگاه و آموزش و پرورش باید به علم روز مجهز باشیم و با سعهصدر با جوانان برخورد کنیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یکصد هزار دانشجو است.

سرخط اخبار استان‌ها