عضو شورای شهر:آیین‌نامه تبلیغات شهری برای انتخابات در شهرکرد تدوین شود

شهرکرد- ایرنا- رییس کمیسیون نظارت بر املاک و مستغلات شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم گفت: آیین‌نامه و دستورالعمل نحوه تبلیغات شهری برای این انتخابات در شهرکرد تدوین شود.

امام‌قلی بلالی دهکردی شامگاه یکشنبه در دویست و بیستمین نشست علنی شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای جلوگیری از تخریب بدنه شهر و آسیب رساندن به نمای ساختمان‌های شهروندان در طول زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باید آیین‌نامه و دستورالعمل نحوه تبلیغات شهری برای این انتخابات در شهرکرد تدوین و اجرایی شود.

وی افزود:‌ آیین‌نامه و دستورالعمل نحوه تبلیغات شهری به واسطه نصب انواع پوسترها،‌ عکس‌ها و سایر اقلام تبلیغاتی باید با همکاری و هماهنگی فرماندار شهرستان شهرکرد صورت گیرد.

بلالی دهکردی تصریح کرد: بدیهی است براساس بند ۲۵ کاده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی شهر (اصلاحیه ۱۳۹۶) "تصویب مقررات لازم با پیشنهاد شهرداری برای نوشتن هر نوع مطلب و یا الصاق هرگونه نوشته و آگهی و تابلو بر روی دیوارهای شهر با رعایت مقررات موجود و انتشار آن به منظور اطلاع عمومی" به عهده شورای اسلامی شهر است.

به گزارش ایرنا، انتخایات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال‌جاری به طور همزمان درسراسر کشور برگزار خواهد شد.

مردم چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند که از این تعداد یک نماینده از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد،  سامان و بن راهی مجلس می‌شود.

اعضای شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری با استعفا و بازنشستگی شهردار شهرکرد پس از ۹ سال فعالیت موافقت و محمدرضا امیدی معاون اجرایی شهرداری را بعنوان سرپرست شهرداری تا زمان انتخاب شهردار جدید انتخاب کردند.

شهرکرد به عنوان مرکز استان چهارمحال و بختیاری ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha