۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸
کد خبر: 83594481
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هلال احمر خراسان رضوی ماموریت زمستانه خود را آغاز کرد

مشهد- ایرنا- ۳۲ پایگاه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مسقر در مسیر جاده‌های خراسان رضوی اجرای وظایف و ماموریتهای خود را در چارچوب "طرح امداد و نجات زمستانه" آغاز کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: علاوه بر ۲۵ پایگاه جاده‌ای ثابت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، در این چارچوب هفت پایگاه موقت نیز در مسیر جاده‌های این استان برای خدمات رسانی به شهروندان زائر و مسافر در حوادث احتمالی مرتبط با وقایع زمستانی مستقر شده‌اند.

اسماعیل بهمن‌آبادی افزود: در هر پایگاه ثابت جاده‌ای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی پنج امدادگر و در سطح هر پایگاه موقت چهار امدادگر مسسول اجرای وظایف محوله هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس ۱۵۳ نیروی امدادگر و نجاتگر در قالی اجرای طرح امداد و نجات زمستانه جعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مسیر جاده‌های خراسان رضوی بطور شبانه‌روزی فعال شده‌اند. 

معاون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین گفت: آمبولانس و ست نجات در سطح همه پایگاههای ثابت جاده‌ای این جمعیت بکار گرفته شده است.

وی افزود: همچنین تجهیزات و امکانات امدادی لازم در پایگاههای جاده‌ای موقت جمعیت هلال احمر نیز به فراخور نیاز آنها مستقر شده است.

بهمن‌آبادی گفت: علاوه بر تمامی تجهیزات، نیروهای مجرب و خودروهای امدادی یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر نیز قالب اجرای طرح امدادرسانی زمستانه در خراسان رضوی فعال خواهد بود.

جمعیت هلال احمر استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ۳۱ پایگاه امداد و نجات، ۲۲ نمایندگی و شعبه، ۶۰۰ کارمند، ۴۴ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، دو هزار و ۳۴۰ امدادگر، ۴۰ هزار داوطلب و ۱۰۳ هزار عضو جوان را برای انجام ماموریتهای محوله و ارائه خدمات در اختیار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha