۲۱ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83591737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در خراسان رضوی پرداخت شد

مشهد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های استان پرداخت شده است.

حسن مونسان روز پنجشنبه در همایش "شبکه بانکی، یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان" افزود: در این مدت اعطای تسهیلات بانکی در استان از ۱۵۰ هزار میلیارد ریال با ۳۴.۷ درصد رشد به ۲۰۲ هزار میلیارد ریال رسیده است.

وی ادامه داد: مدیرانی که امروز در میدان نبرد اقتصادی احساس وظیفه و در شرایط دشوار اقتصادی موجود برای کمک به رونق اقتصاد تلاش می‌کنند شایسته قدردانی هستند و باید بر تلاش در این عرصه افزوده شود تا مشکلات برطرف شود.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: طی هشت ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۴۰ درصد رشد پرداخت تسهیلات به حوزه صنعت و معدن استان با اعطای تسهیلات به سه هزار و ۳۶۵ واحد ثبت شده است.

مونسان افزود: در این مدت ۳۲ درصد رشد اعطای تسهیلات به ۴۱ هزار و ۳۵۴ واحد کشاورزی و ۲۳ درصد رشد اعطای تسهیلات به ۲۶ هزار و ۳۰۰ واحد خدمات و بازرگانی در استان ثبت شده است.

وی ادامه داد: همچنین در اعطای تسهیلات بانکی قرض الحسنه به ۴۲ هزار و ۶۴۰ نفر معادل ۷۲ درصد رشد برای خراسان رضوی ثبت شده است.

رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان خراسان رضوی گفت: سال گذشته مبلغ مصوب برای اعطای تسهیلات به کمیته امداد این استان دو هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال بود که دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال آن در همان سال پرداخت شد و با بقیه پرداختهای ابتدای امسال، کل مبلغ مصوب به این نهاد در جهت ایجاد اشتغال پرداخت شده است.

همایش یک روزه "شبکه بانکی، یاور توانمندسازی اقتصادی نیازمندان" روز پنجشنبه با حضور رییس کل بانک مرکزی ایران و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در مشهد برگزار می‌شود.

هم اکنون در خراسان رضوی ۳۸ موسسه مالی و اعتباری و بانک وجود دارد که ۲۴ بانک عضو شورای هماهنگی بانک‌ها هستند و ۱۴ بانک عضو این شورا نیستند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha