۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۹:۵۲
کد خبرنگار: 1781
کد خبر: 83562141
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۲۸۵ شهید گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد

بندرعباس-ایرنا-اولین یادواره ۲۸۵ شهید مدفون شده در صحن گلزار شهدای بندرعباس با حضور جمع کثیری از اقشار خانواده شهدا و جانبازان، ایثارگران، دانشجویان و مردم سه شنبه شب برگزار شد.

مدیر گلزار شهدای بندرعباس شامگاه سه شنبه در یادواره ۲۸۵ شهید مدفون شده در گلزار شهدای این شهر گفت: برگزاری چنین بزرگداشت‌هایی، نماد زنده بودن ایثار و شهادت در جامعه است که باید به اثرگذاری و محتوای آنها توجه جدی شود.

روح الله احترامی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا آشنایی با طرز فکر این جوانمردان است و اگر این فرهنگ آن نهادینه شود، جامعه را به سعادت و کمال می رساند.

وی اظهار کرد: شهدا مسوولیت‌پذیر بودن و نسبت به اسلام و دین اسلام ادای دین داشتند و خالصانه در راه آرمان های انقلاب جان خود را تقدیم این نظام کردند و همواره کار آنها برای رضای خدا بود و هیچ وقت از خدمت به مردم خسته نمی شدند.

مدیر گلزار شهدای بندرعباس امنیت و اقتدار کشور را مرهون خون شهدای والامقام و تلاش و رشادت‌های ایثارگران دانست و افزود: اگر امروز در عرصه‌های مختلف با اقتدار و موفق هستیم و حرفی برای گفتن در جامعه جهانی داریم، همه این‌ها از برکت خون شهداست.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha