۲۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۸:۲۵
کد خبر: 83550917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۷ میلیارد ریال به فرهنگ و هنر کنگاور اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار کنگاور، از اختصاص هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار به طرح های حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان خبر داد.

خیرالله خزایی روز دوشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه حوزه فرهنگ و هنر برای ما دارای اهمیت بسیار زیادی است، اظهار داشت: از محل اعتبارات استانی، برای ساخت کتابخانه در روستای فش مبلغ ۶ میلیارد ریال و تجهیز سرسرای یادگار امام اداره فرهنگ و ارشاد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.
 او در ادامه خواستار توجه بیشتر مسئولان نسبت به شهرستان ها شد و بیان داشت: انتظار داریم توزیع اعتبارات و امکانات منصفانه و معقولانه در سطح استان صورت گیرد.
خزایی افزود: انتظار داریم کمترین توقعات هنرمندان تامین شود، اینکه برگزاری یک نمایشگاه منوط به وجود پایه تابلو باشد و نبود آن باعث عدم برگزاری یک نمایشگاه تاثیرگذار شود، مایه شرمساری است.
فرماندار کنگاور در خصوص اجرای برنامه های زنده در سطح شهرستان نیز گفت: مراکز و اماکنی که اقدام به اجرای نمایش و موسیقی می کنند باید مجوزهای قانونی را اخذ نمایند و زمانی که مسیر قانونی آن طی شود نباید هیچ مخالفتی با برگزاری آن صورت گیرد. 

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها