۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 83544804
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

شرایط تیم بسکتبال نیروی‌ زمینی بازی به بازی بهتر می‌شود

گرگان - ایرنا - سرمربی گرگانی تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران با اشاره به جوان بودن تیمش نسبت به سایر تیم‌ها و تحت تاثیر قرار گرفتن آنان از جو سالن‌های مسابقات و نام تیم‌های بزرگ همچون پتروشیمی، شهرداری گرگان، مهرام و شیمیدر خاطرنشان کرد: جنگندگی، جوانی و جویای نام بودن آنان باعث شده تا شرایط تیم بازی به بازی بهتر شود.

محمدمهدی ایزدپناه روز پنجشنبه پیش از دیدار تیمش در برابر تیم شهرداری گرگان در خانه حریف، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر بسته شده و یک هفته قبل از آغاز بازی‌ها سکان تیم به بنده سپرده شد، اما بعد از بازی با پتروشیمی، در یک دیدار دوستانه برابر مهرام، بازی بهتری انجام دادیم و بدون شک امروز در برابر گرگان تیم دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و بازیکنانم بازی بهتری ارائه خواهند داد.

وی با یادآوری این که باخت در روحیه بازیکنان تیم نیروی زمینی تاثیرگذار نخواهد بود، تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا یک بازی خوب ارائه دهیم و از سوی دیگر هدف اصلی ما این است که پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر امسال، حداقل سه تا چهار بازیکن خوب و ایده‌آل به بسکتبال کشور برای فصل آینده رقابت‌ها معرفی کنیم.

وی بیان داشت: شرایط تیم ما به نسبت برای بازی امروز خوب است، اما تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد و انتظار داریم بازیکنان سریعتر با جو سالن آشنا شده و با حفظ روحیه، بازی خود را به نمایش بگذارند.

ایزدپناه در خصوص تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز با بیان این که من خود به نوعی میزبان این بازی و از سوی دیگر در سطح حرفه‌ای مهمان هستم، گفت: این تیم شرایط خوبی دارد و با توجه به حضور یک مربی با دانش و سطح بالا که سکان هدایت تیم ملی بسکتبال را برعهده دارد، در کنار کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته که باعث شده تماشاگران و مردم توقع بالایی از این تیم داشته باشند، در بازی اول لیگ هم نتیجه خوبی را کسب کرد و امید دارم این روند ادامه داشته باشد تا دل هواداران این تیم شاد شود.

سرمربی تیم بسکتبال نیروی زمینی ادامه داد: هرچند من تعصب گرگانی به علت گرگانی بودنم دارم و عمر بسکتبال‌ام را در این شهر و برای این تیم صرف کردم، اما امروز باید پشتیبان تیم و بازیکنان خودم در نیروی زمینی باشم، اما به خوبی به این مساله واقف هستم که شرایط ما با تیم گرگان برابر نیست و آنان امروز در واقع با حضور تماشاگرانشان ۶ به ۵ در برابر ما با بازی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: با وجود حضورم در تیم نیروی زمینی و این که چند بازیکن گرگانی و گلستانی جوان هم در کنار من در این تیم هستند، اما علاقه‌مندم تا در طول فصل و حتی در بازی‌های پلی‌آف، نیمه نهایی و بخصوص فینال، دل مردم گرگان شاد شود.

تیم بسکتبال نیروی زمینی امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۶ در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، در مقابل تیم شهرداری این شهر قرار خواهد گرفت.

تیم نیروی زمینی در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه هفته گذشته در تهران با نتیجه ۵۳ بر ۹۶ بازی را به میهمان خود تیم پتروشیمی بندرامام واگذار کرد و اکنون در پایان هفته نخست به همراه ۶ تیم با کسب یک امتیاز به علت اختلاف گل در نیمه پایینی جدول و رده آخر جدول چهارده تیمی قرار دارد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha