۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 83532599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امدادگران البرز به ۳۹ مصدوم پیاده روی اربعین خدمات دهی کردند

کرج - ایرنا- رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد که هفته گذشته ۳۹ مصدوم حوادث و بیمار پیاده روی اربعین حسینی در عراق و مرزهای غربی کشور توسط امدادگران البرزی به بیمارستان انتقال یافتند.

دکتر مهرداد بابایی شامگاه یکشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با ایام پیاده روی اربعین حسینی  چهار واحد عملیاتی از اورژانس دانشگاه علوم پزشکی البرز به مرزهای غربی کشور و کربلای معلی به منظور ارائه خدمات درمان و سلامت زائرین اربعین  اعزام  شدند.

وی ادامه داد : در این مدت  ۳۹ نفر شامل ۲۴ مرد و ۱۵ زن مصدوم و بیمار بودند نیز در چهار عملیات اتوبوس آمبولانس و اعزام سه دستگاه آمبولانس اورژانس البرز  به مراکز درمانی استان های تهران و البرز انتقال یافتند که از این تعداد ۲۹ نفر در مراکز درمانی شهید مدنی، امام حسین(ع) ، البرز، کوثر و مجتمع درمانی امام علی (ع )کرج  بستری شدند.

بابایی بیان داشت: در هفته گذشته بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از خدمات اورژانس البرز در سطح استان برخوردار شدندکه دراین هفته به هشت هزار و ۹۹۴  تماس تلفنی پاسخ داده شد.

در این مدت تکنسین های پرتلاش اورژانس  البرز به سه هزار و ۱۰۰ ماموریت اعزام شدند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ، ۴۱۳ مأموریت به منظور درمان و انتقال مصدومین حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۶۸۷ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی صورت گرفت.
کارشناسان فوریتهای پزشکی البرز در هفته گذشته بالغ بر یک هزار و  ۲۸۷ نفر را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی استان انتقال داده و  یک هزار و ۲۹۶ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با انجام ۲ مأموریت در جاده کرج - چالوس و شهرستان اشتهارد ، ۲بیمار قلبی و یک مصدوم که در اثر کار با اره برقی ، آسیب شدید از ناحیه دست داشت را ضمن ارائه خدمات درمانی در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha