۱۵۰ هزار زائر پیاده رضوی در مسیر مشهد - نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند

مشهد- ایرنا- میزبانی از ۱۵۰ هزار زائر پیاده حرم مطهر رضوی در ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر توسط مجتمع میقات ‌الرضا(ع) واقع در جاده مشهد - نیشابور پیش بینی شده است.

رئیس هیات مدیره مجتمع فرهنگی میقات‌ الرضا (ع) روز سه شنبه با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: مجتمع فرهنگی میقات‌ الرضا(ع) که در کیلومتر ۲۲ جاده قدیم مشهد به نیشابور واقع شده است خدماتی چون اقامت، پذیرایی، بهداشتی و درمانی، مشاوره های فرهنگی و مذهبی و اقامه نمازهای جماعت را به زائران امام رضا(ع) ارائه می کند.
سید محمود تشکری ادامه داد: این مجتمع در سال  ۱۳۸۴  تاسیس شد و در حال حاضر امکان استراحت دو هزار و ۵۰۰ نفر- شب خواب در این میقات الرضا (ع) فراهم است.
رئیس هیات مدیره مجتمع فرهنگی میقات‌ الرضا (ع) گفت: بیش از ۴۰۰ خادم در طول سال در مجتمع فرهنگی میقات‌الرضا(ع) به زائران امام رضا(ع) خدمت می‌کنند که اوج خدمات‌ در دهه‌ کرامت، دهه آخر ماه صفر و ایام ولادت و شهادت امام رضا(ع) است که تمامی خدمات به‌ صورت رایگان و صلواتی ارائه می شود.

تشکری افزود: در این مجموعه، روحانیون، پزشکان، پرستاران، نیروهای نجاتگر و امدادگر، نیروهای انتظامی و امنیتی و دیگر نیروهای تخصصی خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گفته وی در دهه آخر ماه صفر سال گذشته  به ۱۲۰ هزار زائر پیاده رضوی در مجتمع میقات الرضا(ع) خدمات رسانی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha