۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83517847
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اکران "مسخره باز" در سینما قدس

۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲
کد خبر: 83517847
اکران "مسخره باز" در سینما قدس

همدان - ایرنا - فیلم "مسخره باز" نخستین تجربه همایون غنی‌زاده در عرصه کارگردانی سینما است که از امروز اکرانش در سینما قدس همدان آغاز شد.

فیلم سینمایی "مسخره باز" نخستین ساخته همایون غنی زاده است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران خود را پشت سر گذاشت و توانست به عنوان یکی از بدیع‌ترین آثار سال جاری سینما شناخته شود.

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، رضا کیانیان بازیگر صاحب سبک و همچنین بابک حمیدیان و صابر ابر سه نسلی هستند که در مسخره باز همبازی شده‌اند.

در خلاصه‌ داستان مسخره باز آمده است:

تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم، "دانش" شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است و کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است.

شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر؛ شهر هم پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود؛ به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!

مدیر امور سینمایی موسسه بهمن سبز گفت: "مسخره باز" از امروز در سینما قدس برای دوستداران هنر هفتم روی پرده می رود. 

سعید شرفی خاطرنشان کرد: این فیلم تجربه‌ای تازه در سینمای ایران است و مخاطب برای تماشای آن باید کمی به تئاتر و البته سینمای فانتزی فرانسه و غرب تسلط داشته باشد.

هم اینک فیلم های سال دوم دانشکده من، کروکودیل و شاه کش در سینما قدس و رد خون، ایکس لارج، درخونگاه و ایده اصلی در سینما فلسطین اکران می شود. 

۷۵۲۷/۲۰۸۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha