بزودی از محصولات نرم افزاری حوزه سنجش از دور رونمایی می‌شود

تهران - ایرنا - چندین محصول نرم‌ افزاری در حوزه سنجش از دور در کشور بومی سازی و بزودی از سوی یک شرکت دانش بنیان رونمایی می‌شود.

به گزارش ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محصول نرم افزاری ستیا، املاک یار و مسیل سه محصول نرم افزاری جدید شرکت دانش بنیانی است که با احداث نخستین ایستگاه گیرنده تصاویر ماهواره ای در کشور با هدف توسعه علوم نوین، انتقال دانش فنی و مشاوره علمی در حوزه‌هایی نظیر سنجش از دور، سیستم‌های اطلاعات مکانی، محیط‌زیست و ژئوفیزیک (زلزله شناسی و مهندسی زلزله، هواشناسی و اکتشاف منابع زیرزمینی) در کشور ساخته شده است.

این شرکت دانش بنیان در طول دو دهه فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا با به کارگیری مجموعه‌ای از متخصصان جوان و با انگیزه جهت پژوهش، انتقال تکنولوژی‌های نوین و انتقال دانش فنی در حوزه های فعالیت خود و نیز برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی، شریکی دانا برای صاحبان صنایع و مدیران، محققان، پژوهشگران و مخاطبان خود باشد.

بر اساس این گزارش، این محصولات نرم افزاری جدید بزودی با حضور دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha