اقبالی: مجیدی از ابتدا نباید سرمربی تیم امید می‌شد

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال گفت: فرهاد مجیدی از ابتدا نباید به عنوان سرمربی امید ایران انتخاب می‌شد و بعد از این که چنین اتفاقی رخ داد نباید در نیمه راه این تیم را رها می‌کرد.

«مسعو اقبالی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: در این برهه حساس که زمان زیادی تا شروع مسابقات انتخاباتی تیم امید ایران وقت باقی نمانده، بهترین گزینه برای جانشینی فرهاد مجیدی فقط حمید استیلی است.

وی افزود: «حمید استیلی» در کنار این تیم حضور داشته و از بازیکنان شناخت کامل و کافی در اختیار دارد و می‌تواند هدایت امید ایران را بر عهده بگیرد.

مربی اسبق استقلال تصریح  کرد: بعد از اینکه قرعه کشی رقابت‌های انتخابی المپیک برگزار شد، حتما فرهاد مجیدی به این نتیجه رسید که برای صعود به المپیک راه سختی پیش رو داشته و ظرفیت‌های لازم برای ادامه این سمت را ندارد و باید از سمت خود کناره‌گیری کند.

اقبالی تاکید کرد: من نمی‌خواهم فرهاد مجیدی را زیر سوال ببرم اما مدیران فدراسیون فوتبال در سپردن تیم امید ایران به او اشتباه بزرگی را مرتکب شدند. یک مربی باید پله پله مربیگری را شروع و بعد به تیم ملی برسد. اینکه یک بازیکن در گذشته فوتبالیست خوبی بوده است، دلیل نمی‌شود که مربی بزرگی هم بشود.

وی در پایان گفت: شرایط امید ایران مناسب نیست و به طور حتم رفتن این تیم به المپیک دور از ذهن و حتی بعید به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha