۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۰۸
کد خبر: 83503371
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملکرد وزارتخانه‌ها از نظر پسماند، زیر ذره‌بین سازمان محیط زیست

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست، از بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مسئول در مدیریت پسماندها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، حسن پسندیده افزود: به موجب ماده ۲۳ قانون مدیریت پسماندها، نظارت و مسئولیت حسن اجرای این قانون بر عهده سازمان حفاظت محیط زیست گذاشته شده و بر این اساس عملکرد سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مسئول در مدیریت پسماندها در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این رو این سازمان ضمن آسیب شناسی و بررسی چالش‌های اجرایی مدیریت پسماندها، ارزیابی عملکرد اجرایی دستگاه‌ها را نیز در دستور کار قرار داده و از وزارتخانه‌ها و نهادهای مسئول نیز خواستار ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش رو بر اساس تکالیف قانونی شده است.

پسندیده‌ تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست اقدامات و برنامه‌های عملیاتی مدونی را برای پیشبرد اهداف و ماموریت‌های محوله به منظور حفظ محیط زیست کشور از آثار زیانبار پسماندها با کمک وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مسئول مطابق ماده یک قانون مدیریت پسماندها تدوین کرده و تا حصول نتایج مطلوب به طور مستمر پیگیری خواهد کرد.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha