۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۷:۴۸
کد خبر: 83502869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش شاعران استان اردبیل در کنگره شعر محرم تبریز

اردبیل - ایرنا - مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ۸۳ شاعر این استان در نخستین کنگره شعر محرم در تبریز شرکت کرده و پنج تن از آنها به عنوان شاعران برگزیده این کنگره انتخاب شدند.

سیدسعید اطهرنیاری روز شنبه به ایرنا افزود: این کنگره ۲ روزه روز جمعه به کار خود پایان  داد و در آن شاعران استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، زنجان و اردبیل شرکت داشتند.

قدیر ایمان‌زاده فرد(قادر) و شبنم فرضی‌زاده از شهرستان اردبیل ، الیاس شیرعلیزاده از خلخال، روزبه صمدی (نیر اوغلو) از نیر و مجید حقی از گرمی شاعران برگزیده استان اردبیل در این کنگره بودند که اشعارشان مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

اطهرنیاری در ادامه بیان کرد: استاد شاهی اردبیلی به عنوان میهمان ویژه در این برنامه حضور داشت و به ایراد سخن و خوانش شعر پرداخت و مورد تحسین قرار گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین از استاد میرعلی عابدیان(شاهد) به عنوان پیشکسوت شعر استان اردبیل تجلیل شد. شعرخوانی در محضر امام جمعه محترم آذربایجان‌شرقی و حسینیه گلزار شهدای تبریز بخش‌های دیگر کنگره بود که شاعران اردبیلی با خوانش اشعار زیبای آیینی و دفاع مقدس بر رونق این کنگره ارزشی افزودند.

۷۱۱۰/۶۰۱۶

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha