۳۰۰ میلیارد تومان تا پایان امسال به کنتورسازان اختصاص خواهد یافت

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به گلایه برخی از کنتورسازان از روند فروش محصولات خود، گفت: درصدد هستیم که تا پایان امسال با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۸ بتوانیم حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در اختیار سازندگان کنتورها و یا کشاورزان نیازمند به تجهیزات یاد شده قرار دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، محمد حاج‌رسولی‌ها در حاشیه بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به گلایه برخی از کنتورسازان از روند فروش محصولات خود، گفت: یکی از مشکلات فعالان این بخش عدم وجود مشتری مناسب برای خرید کنتورها است.
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تاکید کرد: با اجرای این برنامه امیدواریم این بخش مقداری فعال‌شده و تا حدودی رکودی که در بخش کنتورسازان به وجود آمده برطرف شود.
حاج‌رسولی‌ها با اشاره به حضور ۲۶۱ شرکت داخلی و خارجی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب ایران، گفت: با توجه به کاهش شدید نقدینگی طرح‌های عمرانی، حضور بسیار مناسب شرکت‌های یاد شده در این نمایشگاه و فعالیت بر روی تکنولوژی‌های جدید جای تقدیر دارد.
وی تاکید کرد: در تعامل با سازمان برنامه و بودجه درصددیم تا برای پروژه‌های که از پیشرفت بالای ۷۰ درصد برخوردار هستند و امکان بهره‌برداری از آن‌ها تا پایان دولت دوازدهم وجود دارد، اعتباری خارج از سقف به آن‌ها اختصاص دهیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha