سومین اجلاس بین المللی همبستگی با نوجوانان فلسطینی برگزار شد

تهران - ایرنا - سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره با پیام علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

سومین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره شهید محمد الدوره با هدف حمایت از مقاومت مردم فلسطین روز پنجشنبه در سالن خلیج فارس موزه انقلاب و دفاع مقدس با حضور مسئولان لشکری و کشوری روحانیون نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمایندگان اتحادیه های بین المللی  شخصیت های فرهنگی سیاسی مذهبی و دانش آموزانی و جوانانی  از کشورهای مختلف از جمله قاره های آسیا اروپا آفریقا و آمریکا شروع شد.
در این همایش که دانش آموزانی از کشورهای ایران، فلسطین، یمن، سوریه، لبنان، عراق، بوسنی و هرزگوین و کشورهای دیگر حضور دارند، محمدحسین سلطانی فر معاون دبیر کل انجمن حمایت از انتفاضه فلسطین پیام رییس مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.
علی لاریجانی در بخشی از پیام خود به این اجلاس متذکر شد با سلام و درود بر سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درود به روح پرفتوح امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی مدافعان حرم و مقاومت مردم مسلمان در فلسطین و سراسر جهان اسلام بالاخص شهید محمد الدوره باید گفت که رمز همبستگی با جوانان، نوجوانان و مردم فلسطین مقابله با رژیم صهیونیستی است که برای اجرای اهداف شوم خود از خون پاک نوجوانان فلسطینی هم نگذشت.
بنده سالگرد شهادت این نوجوان فلسطینی که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعنوان روز همبستگی با نوجوانان و جوانان و مردم فلسطین مصوب شد را تبریک و تهنیت به مسلمانان عرض می کنم.
در جهانی هستیم که کودک فلسطینی در مقابل شبکه های خبری و تلویزیونی در آغوش پدر با تیر مستقیم دشمن صهیونیستی به شهادت می رسد اما به جای حمایت از مظلوم سازمان های جهانی از قاتل حمایت می کنند.  
در این نشست حسین رویوران رییس اتحادیه حمایت از جوانان و نوجوانان فلسطین خالد قدومی نایب رئیس اتحادیه و نماینده جنبش حماس در ایران و ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی و عضو اتحادیه به همراه امیر عبداللهیان مشاور ریاست مجلس شورای اسلامی شرکت داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha