رونمایی از تیزر هفته ملی کودک

۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۱۲
کد خبر: 83500690
رونمایی از تیزر هفته ملی کودک

تهران- ایرنا- تیزر هفته ملی کودک با استفاده از تصاویر کودکان در فیلم های مختلف و نام‌آشنای ایرانی از جمله امیرو ساخته امیر نادری ساخته و منتشر شد.

ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ و همزمان با روز جهانی کودک (۱۶ مهر) در تهران و در سراسر کشور با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همکاری سازمان ها و وزارت‌خانه های دیگر از جمله وزارت آموزش و پرورش با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای جلب نگاه و توجه همه قشرهای جامعه نسبت به کودکان و حقوق انسانی و قانونی آنان برگزار می‌شود.

این هفته به دبیری حامد رهنما و با شعار آینده را باید ساخت میزبان کودکان ایرانی است تا امید به آینده‌ای روشن برای کودکان را به عنوان نگاهی راهبردی در برابر چشم دست‌اندرکاران این حوزه پررنگ تر کند.

پوستر طراحی شده برای این هفته نیز، یک دختر و پسر را نشان می‌دهد که در فضایی رویاپردازانه در اتاق‌شان و در درون قایقی کاغذی بازی می‌کنند در حالی که اسباب‌بازی‌های‌شان در دستان آن‌ها قرار گرفته است.

این اسباب‌بازی‌ها و عناصر درون پوستر، در کنار استفاده از رنگ‌های شاد و ملایم فضای جذابی را به نمایش گذاشته است که حس امید، طراوت و انرژی را به مخاطب القا و در عین حال بر اهمیت بازی و تخیل‌ در زندگی و آینده کودکان تاکید می‌کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha