۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۹:۰۵
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83500347
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۷۳ هزار بوکانی کارت هوشمند ملی دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ثبت و احوال بوکان گفت: ۱۷۳ هزار و ۶۷۲ نفر در این شهرستان موفق به ثبت درخواست یا دریافت کارت ملی شده‌اند.

رسول قادرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آمار جمعیتی، ۱۸۳ هزار و ۲۳۳ نفر در بوکان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که درخواست کارت ملی هوشمند برای ۹۶ درصد مردم این شهرستان ثبت شده‌است.

وی ادامه داد: هشت هزار و ۵۰۰ نفر افراد بالای ۱۵ سال نیز تاکنون موفق به ثبت یا دریافت کارت ملی هوشمند نشده‌اند که امید است تا پایان سال این افراد نیز بتوانند کارت‌های ملی خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: جمعیت واجد شرایط این شهرستان می‌توانند برای دریافت کارت هوشمند ملی به ادارات پست، ثبت احوال و دفاتر پیشخوان مراجعه و برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند.
وی افزود: کارت ملی هوشمند کلید ورود به خدمات دولت الکترونیک به شمار رفته و داشتن آن برای تمام ایرانیان ضروری است، از این رو تمام افرادی که دارای کارت ملی نمونه قدیم هستند، به منظور دریافت خدمات قابل ارائه با کارت هوشمند ملی باید هرچه زودتر جهت ثبت نام و دریافت آن اقدام کنند.
«قادرزاده»،  با بیان این که کارت ملی جدید در کاهش هزینه‌ها و استفاده از فرصت‌های جدید موثر است، بیان کرد: کارت ملی هوشمند از ابزارهای جدید و نوین به شمار می‌رود و می‌تواند همه مسئولان را در جهت برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی یاری کند.
وی سرعت، دقت و امنیت را از جمله قابلیت‌های این کارت برشمرد و گفت: این کارت بستری است برای تجمیع و تلفیق و یک وسیله شناسایی مدرن در جهان امروز به شمار می‌آید.

شهرستان بوکان ۲۵۱ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha