۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۰
کد خبر: 83497737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگستان هنر میزبان نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران شد

تهران- ایرنا- معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با همکاری معاونت هنری فرهنگستان هنر، مجموعه نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی، پژوهش‌های انجام شده با موضوعات گوناگون مربوط به تاریخ سینمای ایران را با همکاری معاونت هنری فرهنگستان هنر و در قالب مجموعه نشست‌های پژوهشی برپا می‌کند.

در این نشست‌ها که از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود، پژوهشگران تاریخ سینمای ایران، بررسی‌ها و تحلیل‌های خود پیرامون موضوعاتی همچون: تعریف و طبقه‌بندی قصه‌های فیلم‌های ایرانی، نظریه و نظریه‌پردازی، تاریخ گرافیک، نقد و موسیقی در سینمای ایران، نظام ستاره‌ای و ستاره‌سازی و ... را در نشست‌های تخصصی ارائه می‌کنند.

در مرحله نخست مجموعه نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران، ۱۲ نشست با حضور ۹ پژوهشگر برگزار می‌شود و در برنامه‌های آتی این برنامه تخصصی، پژوهشگران برجسته دیگر تحقیقات خود را ارائه خواهند کرد.

مرکز هنرپژوهی نقش جهان میزبان این رویداد سینمایی است و نشست‌ها طبق برنامه و با همکاری این مرکز دوشنبه هرهفته  ساعت ۱۶ برپا می‌شود.
جدول برنامه، موضوعات و اسامی پژوهشگران به زودی منتشر خواهد شد.

شرکت در این نشست‌ها برای پژوهشگران، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان آزاد است.

فرهنگستان هنر در خیابان ولی عصر(عج) بعد از خیابان شهید بهشتی، ضلع جنوبی پارک ساعی شماره ۲۱۶۹ واقع است.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha