۷ مهر ۱۳۹۸، ۲۲:۳۷
کد خبر: 83496430
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ ورزشکار در هیات تنیس کرمانشاه فعالیت می‌کنند

کرمانشاه- ایرنا- رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه از فعالیت نزدیک به ۴۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در سطح استان خبر داد و گفت: ۶۰ درصد این افراد را مردان و ۴۰ درصد را نیز زنان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا فدایی که روز یکشنبه به نمایندگی از رییس هیات تنیس استان در نشست خبری حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: هم اکنون هشت مربی شامل پنج مرد و سه زن در شهر کرمانشاه مشغول آموزش و تمرین دادن ورزشکاران هستند.
وی همچنین از فعال بودن هیات های شهرستانی کنگاور، صحنه و جوانرود خبر داد و گفت: برای امسال نیز فعال سازی تعدادی از آنها در دستور کار است.
فدایی، یکی از اقدامات هیات را که به صورت جدی آن را دنبال کرده است را موضوع استعدیابی عنوان کرد و گفت: این کار را از گذشته در مدارس آغاز کرده ایم و با آغاز سال تحصیلی جدید آن را ادامه می دهیم.
رییس هیات تنیس شهرستان کرمانشاه گفت: افراد استعدادیابی شده تحت حمایت های هیات قرار گرفته و آموزش های لازم را فرا می گیرند تا آینده تنیس کرمانشاه را بسازند.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته، راه اندازی زمین تنیس شهرستان های جوانرود و کنگاور بود تا ورزشکاران این رشته در شهرهای یاد شده بتوانند با فراغ بال به تمرین و مسابقه بپردازند.
فدایی ادامه داد: در شهر کرمانشاه نیز پنج قطعه زمین در خانه تنیس آماده شده و مسابقات را در آنها برگزار می کنیم.
این مقام مسوول افزود: یکی دیگر از برنامه های هیات که در راستای کار استعدادیابی انجام می شود بردن امکانات این رشته به داخل پارکهاست تا به نوعی این رشته مفرح را ترویج کرده باشیم.
وی تاکید کرد: از جمله اهدافی که هیات تنیس استان دنبال می کند حذف این تفکر است که تنیس یک رشته اعیانی و متعلق به قشر خاصی است که خوشبختانه تا حدی نیز موفق بوده ایم.
فدایی در پایان یکی از برنامه های پیش روی هیات را اعزام تیم های دختران و پسران کرمانشاه به مسابقات کمتر از ۱۲ و کمتر از ۱۴ سال کشور به میزبانی ایلام است که از روز ۱۱ مهر آغاز می شود.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

سرخط اخبار استان‌ها