۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 1829
کد خبر: 83495465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهبرد جمهوری اسلامی استقامت و مقاومت فعال مقابل دشمنان است

کرمان - ایرنا - ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق گفت: امروز راهبرد جمهوری اسلامی استقامت و مقاومت فعال خواهد بود و نمونه آن را در لبنان و یمن شاهد هستیم و با این محوریت موفق خواهیم شد که دشمنان، معاندین و استکبار جهانی را شکست دهیم.

به گزارش ایرنا، امیر مهدی معمارباشی روز یکشنبه در  آئین نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دوران دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس از برجسته ترین نقاط تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

وی تصریح کرد: حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و ارزش های پاک انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری نکات ارزشمندی است که از شهدا به یادگار مانده است.

امیر معمار باشی خاطرنشان کرد: آموزه های دوران دفاع مقدس، موجب شدکه هشت سال دفاع مقدس برای ما به فرصت بزرگ باشد و شعار ما می توانیم را به منصه ظهور برسانیم.

ارشد نظامی آجا  گفت: ایران اسلامی درس گرفته از مدرسه دفاع مقدس است و امروز در کشور جوانان و نخبگانی که در دوران دفاع مقدس رشد یافتند، با تلاش و کوشش خود موجب رسیدن به قله خود کفایی و خوداتکایی در همه عرصه ها شده اند و اقتدار و ارتقای توان رزمی کشور یکی ازدستاوردهای دوران دفاع مقدس به شمار می رود.

امیر معمارباشی گفت: امروز جوانان برومندی در کشور جا پای رزمندان دوران دفاع مقدس گذاشته اند و نخواهند گذاشت پرچم پر افتخار دوران دفاع مقدس بر زمین افتد  و با حمایت و تبعیت محض از رهبری این پرچم را به دست صاحب اصلی آن امام عصر (عج) خواهیم رساند.

به گزارش ایرنا، در این آئین از چهار عنوان کتاب ۲۰۰۰ روز جنگ، پرواز ۴۰۴، تربت آقام و روزهای خوش و آلبوم صوتی م"در کنار ستارگان پرفروز آسمان" ویژه چهار شهید هوانیروز کرمان رونمایی شد.

۷۴۴۰ / ۵۰۵۴

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha