هنرمند بسیجی در مقابل انحرافات روشنفکرنماها سکوت نمی‌کند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات هنری و ادبی عده‌ای روشنفکرنما سکوت نکرده و با روحیه انقلابی و جهادی با عزم و اراده راسخ ایستادگی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان، امیر نصیربیگی در اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری سراسر کشور در اردوگاه شهدای هفتم تیر شهرستان رامسر گفت: اعضای انجمن‌های تخصصی بسیج در این دوره‌ با انگیزه و دغدغه مند حضور پیدا کرده و نقطه نظرهای خود را عنوان کردند. همچنین در این دوره تعامل و هم‌افزایی خوبی بین انجمن‌ها صورت گرفت.

وی در این مراسم دیروز (جمعه/ ۵ مهر) با اشاره به پیشنهادات تخصصی انجمن ها مبنی بر استفاده از نیروهای بسیجی در ارکان مدیریتی اظهار کرد: هر کسی که بتواند در مقام راهبری و هدایت سکان هنری سازمان بسیج هنرمندان را به بهترین شکل ممکن داشته باشد یقینا مورد نظر و توجه قرار خواهد گرفت. 
ریاست بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر توجه به پیشنهادات هنرمندان و مسئولان انجمن ها در این دوره، تصریح کرد: اولویت سازمان، کانون‌محوری است و سازمان مرکزی و سازمان‌های استانی همچنین انجمن‌های استانی همه مسئولیت داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از هنرمندان کانون ها انجام داده و در بخش های مختلف وضعیت موجود آنها احصاء و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب را ترسیم و ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نباید هنرمندان و افراد موثر رها شوند و ما که افتخار خدمتگزاری هنرمندان بسیجی را داریم موظفیم در همه شرایط با همه توان و امکانات موجود درکنار آن‌ها بمانیم. نباید همه توجه و تمرکز به استان و سازمان مرکزی باشد، این نگاه مورد قبول سازمان نبوده و با توجه به رسالت سازمانی از آن عبور خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر تلاش برای برداشتن موانع فرارو در مسیر فعالیتی هنرمندان گفت: با وحدت عمل بارقه‌های امید در ذهن و دل هنرمندان بسیجی و انقلابی شکوفا شده و نقش آفرینی موثر آنها را در عرصه های هنری و ادبی جامعه بر اساس منویات رهبری در حوزه هنر و ادب شاهد خواهیم بود.

ریاست بسیج هنرمندان کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هنرمند بسیجی باید در شرایط مختلف همه جا را رصد کرده و ضمن تطبیق همه فعالیت‌ها و تولیدات با فرمایشات رهبری در شرایط مختلف نظر فنی خود را بیان کنند. 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha