ناظم‌الشریعه: بازیکنان تیم ملی فوتسال هماهنگ نیستند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازیکنانمان هماهنگ نیستند. باید این نقص را برطرف کنیم.

محمد ناظم‌الشریعه با اشاره به تقابل تیمش برابر آذربایجان که با تساوی دو بر دو همراه بود، گفت: این تیم مانند روسیه به رقیب سنتی ما تبدیل شده و رفته رفته به سطح فوتسال روسیه نزدیک شده است. از یکدیگر شناخت خوبی کسب کردیم. این تیم ۶ الی ۷ بازیکن دو ملیتی دارد که برخی از آن‌ها برزیلی هستند و با حضور این نفرات، ‌شرایط تاکتیکی متفاوتی نسبت به قبل پیدا کرده است.

وی ادامه داد: بعد از جام جهانی حدود ۴ یا ۵ بار مقابل آذربایجان به میدان رفتیم و نتایج همیشه نزدیک بوده است. حتی  در دیدار قبل مقابل این تیم از آذربایجان عقب افتادیم اما در نیمه دوم آن را جبران کردیم و در لحظات آخر توانستیم نتیجه را جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: پیش از این هم گفتم که تیم ما مشکل عدم هماهنگی دارد البته سعی می‌کنیم پله به پله پیش رویم و این مشکل را برطرف کنیم. هدف از حضور در هم این بود که بتوانیم با انجام بازی‌ها، هماهنگی بیشتری بین بازیکنانمان شکل بگیرد. البته این مشکل را مقابل آذربایجان هم تا حدودی شاهد بودیم. اما بازیکنان بزرگ و خوبی داریم که در شرایط مسابقه در کمترین زمان این مشکل را حل کنند و به هماهنگی می‌رسند.

وی با اشاره به بازی امروز مقابل روسیه که میزبان این تورنمنت است، گفت: روسیه و ما شرایط یکسانی از نظر امتیازی در جدول بازی‌ها داریم و بی تردید این تیم با تمام قوا مقابل ما در زمین حاضر می‌شود. از طرفی این تیم انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی در کشور خودش را دارد. یکی از مشکلاتی که در دو بازی قبل داشتیم و ممکن بود در بازی امروز هم تاثیر بگذارد، موضوع داوری بود.

ناظم‌الشریعه در پایان گفت: حسین طیبی و حمید احمدی به دلیل دریافت ۲ کارت از حضور در بازی امروز محروم هستند و تلاش ما برای بازی امروز این است که فارغ از نتیجه، با همه توان به مصاف تیم میزبان برویم و از این مسابقه برای کسب تجربه بیشتر و رفع نواقص احتمالی بهره ببریم. در نهایت امیدوارم که نتیجه ای در شان فوتسال کشورمان رقم بزنیم.

تیم ملی فوتسال ایران که در تورنمنت کاسپین روسیه شرکت کرده، همراه با روسیه چهار امتیازی است و بالاتر از تیم‌های قزاقستان و آذربایجان قرار دارد. شاگردان ناظم‌الشریعه در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها ابتدا با نتیجه دو بر یک برابر قزاقستان به برتری رسیدند و سپس برابر آذربایجان با تساوی دو بر دو متوقف شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha