رئیس بنیاد مستضعفان از کارخانه قوطی‌سازی زمزم کرمانشاه بازدید کرد

کرمانشاه - ایرنا- سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان و جانبازان روز چهارشنبه به‌ منظور بازدید از چند طرح محرومیت‎زدایی این نهاد و چند طرح تولیدی و عمرانی وارد استان کرمانشاه شد و در اولین برنامه خود از کارخانه قوطی‌سازی زمزم بازدید کرد.

به گزارش ایرنا؛ فتاح در نشست بررسی آخرین وضعیت کارخانه قوطی‌سازی زمزم با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در محل این کارخانه، این استان را سرزمین مرزداران سربلند توصیف کرد و با بیان اینکه به کرمانشاه شخصا دلبستگی دارم، گفت: برای محقق شدن و راه اندازی این شرکت هرکاری لازم است انجام می‌دهیم.

استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه راه‌اندازی این کارخانه در خودکفایی صنایع مربوطه نقشی محوری دارد، گفت: به همین دلیل این پروژه یک پروژه ملی به شمار می‌رود که دست کم به پنج استان منطقه خدمات لازم را ارائه خواهد کرد.

واحد قوطی‌سازی زمزم با بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مراحل نهایی ساخت است.

طرح قوطی‌سازی زمزم در زمینی با زیربنای ۲۲ هزار مترمربع در سال ۹۶ کلنگ‌زنی شد که قرار است با چهار خط تولید و استفاده از فناوری‌های نوین دنیا، برای ۱۴۰ نفر اشتغالزایی کند.

لازم به ذکر است دیدار با برخی از خانواده‌های تحت پوشش طرح ساخت مسکن برای خانواده های دارای ۲ معلول، و بازدید از پروژه دامپروری ماهیدشت از دیگر برنامه‌های سفر رئیس بنیاد مستضعفان به استان کرمانشاه است.

دیدار با استاندار کرمانشاه نیز از برنامه‌های فتاح در دومین روز سفر به کرمانشاه خواهد بود.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

سرخط اخبار استان‌ها