حلالی: پرسپولیس عبدی را نمی‌خواست، به زور قراردادش را بستیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس «مهدی عبدی» را نمی‌خواست و به او گفتند که بیاید رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود اما من به زور او را در پرسپولیس نگه داشتم و این اجازه را از «گابریل کالدرون» گرفتم تا در تمرین تیم اصلی تست بدهد.

با وجود اینکه کالدرون اعلام کرده بود که در شهرآورد نود و یکم سوپرایزی ندارد، اما تعویض سوم او ورق را برای سرخپوشان برگرداند.

کالدرون وحید امیری بازیکن باتجربه تیمش را با بازیکنی تعویض کرد که نه تنها شهرآورد بلکه تجربه بازی در لیگ برتر را هم نداشت.

«مهدی عبدی» مرد اول پرسپولیس در شهرآورد پر حاشیه نود و یکم بود. بازیکن جوانی که تنها دقیقه‌ای پس از ورود به زمین در اولین بازی‌اش برای پرسپولیس موفق شد دروازه رقیب سنتی یعنی استقلال را باز کند.

همین موضوع بهانه‌ای شد تا سراغ «اسماعیل حلالی» سرمربی امیدهای پرسپولیس و فردی که او را به تیم اصلی معرفی کرد، برویم و گفت‌وگویی با وی داشته باشیم.

حلالی در این گفت‌وگو، با اشاره به درخشش عبدی در شهرآورد نود و یکم گفت: او بازیکنی با پتانسیل بالا است و روزی که او را به پرسپولیس دادم، مطمئن بودم که او به کار تیم خواهد آمد.

وی افزود: سال گذشته به خاطر پنجره بسته نقل و انتقالاتی تنها با دوازده، سیزده بازیکن کار را در تیم امید پیش می‌بردیم و به همین خاطر شرایط خوبی نداشتیم. حتی مجبور بودیم در بسیاری از مسابقات از دروازه‌بان دوم تیم به عنوان هافبک یا مهاجم استفاده کنیم که شرایط به هیچ‌وجه خوب نبود اما عبدی در آن تیم ستاره بود و با زدن ۲۴ گل توانست آقای گل لیگ امیدها شود.

سرمربی تیم امیدهای پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنگامی که لیگ امیدها به اتمام رسید، من اصرار زیادی به باشگاه داشتم تا این بازیکن را نگه دارند اما او را نخواستند و او خواستار جدایی قطعی وی از پرسپولیس بودند اما من گفتم بماند و بدین ترتیب او برای چهار ماه به طور قرضی به بادران رفت. پس از آن گفتند که بیاید رضایتنامه‌اش را بگیرد و برود اما من به باشگاه اصرار کردم که تنها کالدرون او را ببیند و سپس در مورد این بازیکن نظر بدهد که خدا را شکر نظر کالدرون مثبت بود.

حلالی خاطرنشان کرد: عبدی بازیکن مستعدی بود و به همین خاطر با کمک محمد پنجعلی توانستیم او را در پرسپولیس حفظ کنیم.

وی تاکید کرد: من نمی‌دانم که چرا اصرار دارند فهرست بازیکنان زیر ۲۳ سال را از بازیکنانی پر کنند که از بیرون جذب می‌کنند، در صورتی که در همین آکادمی خودمان بازیکنانی داریم که پتانسیل بالایی دارند. چندین بازیکن نظیر عبدی در آکادمی مشغول هستند و امیدوارم که با مدیریت جدید نگاه به آکادمی مثبت شود. البته نکته امیدوارکننده این است که کالدرون هم نگاه مثبتی به بازیکنان جوان دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد کیفیت شهرآورد نیز گفت: آنچه که همه به آن اذعان داشتند این بود که هیچ یک از ۲ تیم عملکرد خوبی نداشتند اما خوشحالیم که پرسپولیس در این دیدار به برتری رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha