۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83486673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه هفته دفاع مقدس در جزیره کیش گشایش یافت

کیش - ایرنا- نمایشگاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس با حضور رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح در کیش گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که در مرکز همایش های بین المللی کیش برپا شده است، ­محصولات فرهنگی، کتب و رسانه های دیجیتال با محتوای دفاع مقدس در قالب ده غرفه عرضه شده است.

 همچنین یادمانهای دفاع مقدس، ادوات نظامی و تصاویری از جلوهای هشت دفاع مقدس با عنوان "نگار گذر" به نمایش گذاشته شده است. 

 آیین گشایش این نمایشگاه یکشنبه شب با حضور سردار "موسی کمالی"  رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی،امام جمعه، معاونان و مدیران منطقه آزاد کیش و جمعی از مردم و رزمندگان برگزارشد.

 در طول هفته دفاع مقدس حدود ۴۰ ویژه برنامه با رویکرد به پاسداشت و تبیین ارزشهای ۸ سال دفاع مقدس در کیش برگزار می شود

  این برنامه ها شامل همایش نیروهای مسلح، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، شب شعر دفاع، برگزاری مسابقات ورزشی، به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس و برپایی شب داستان و خاطره دفاع مقدس است.

  همچنین برگزاری مراسم روز بزرگداشت سرباز، همایش کسب و کار با هدف رونق تولید، اجرای تئاتر هفته دفاع مقدس، شب عکس هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، اکران فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس به همراه نقد و بررسی، همایش پیاده روی خانوادگی و  همایش بزرگ شکستن حصر آبادان را از دیگر سرفصلهای برنامه های هفته دفاع مقدس در کیش اعلام شده است. 

   هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان نییروهای مسلح، مردم و شهدای گرانقدر است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

  هفته دفاع مقدس، هرساله از ۳۱ شهریور آغاز می شود و امسال برای سی نهمین سال با شعار «ما پیروزیم» در سراسر کشور برگزار می شود.  

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha