۲۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83477140
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد تابستانی اسکان فرهنگیان همدان به کار خود پایان داد

همدان- ایرنا- ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان که در فصل تابستان امسال پذیرای افزون بر ۲۰۰ هزار مسافر بود، پیش از بازگشایی مدارس به کار خود پایان داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مسافر در قالب ۵۵ هزار و ۶۶۸ خانوار و ۵۲۲ هزار و ۵۱۵ نفر روز در مراکز تعیین شده آموزش و پرورش همدان اسکان یافتند.

محمد بداغی اظهار داشت: امسال ۱۴۸ مدرسه در قالب یک هزار و ۴۳۳ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت مسافران تابستانی استان در سال ۹۸ تجهیز شدند.

وی با بیان اینکه ۱۹ پایگاه در تمامی مراکز آموزش و پرورش شهرستان‌ها و نواحی برای اسکان مسافران تابستانی استان آمادگی داشتند، افزود: در فصل‌های پاییز و زمستان نیز ۶ خانه معلم و مراکز آموزشی و رفاهی به صورت دائمی به فرهنگیان خدمات رسانی می‌کنند.

بداغی با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان استان برای اسکان موقت مسافران در فصل تابستان از یکم تیر ماه آغاز به کار کرده بود، عنوان کرد: بیش از ۳۰۰ تن از همکاران فرهنگی در پایگاه های اسکان برای پذیرش مسافران تابستانی، تا ۲۴ شهریور فعال بودند.

وی با بیان اینکه ستاد اسکان فرهنگیان همدان در طول شبانه روز در فصل تابستان هفت هزار و ۱۶۵ تن ظرفیت اسکان داشت، بیان کرد: آمار مقایسه ای نشان می‌دهد اسکان فرهنگیان در همدان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: در این مدت از تمامی ظرفیت‌های موجود استان برای اسکان مناسب و رفاه مهمان های فرهنگی استفاده شد تا مسافران فرهنگی استان با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی دیار هگمتانه بازدید کنند.

همدان که به عنوان اولین پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین شناخته می شود، با داشتن بیش از یک هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی هر ساله در فصل‌های مختلف میزبان گردشگران زیادی است.

وجود جاذبه‌های گردشگری همچون غار علیصدر، تپه هگمتانه، آبشار و کتیبه‌های گنجنامه و آرامگاه بوعلی سینا این استان را به عنوان یک استان گردشگری معرفی می‌کنند.

۹۹۰۴/۲۰۹۰

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha