۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83474110
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح کدگذاری برای ساماندهی نشانی اماکن در تالش

۲۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 83474110
اجرای طرح کدگذاری برای ساماندهی نشانی اماکن در تالش

آستارا - ایرنا - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار تالش با اشاره به آمادگی برای اجرای طرح جی نف یا کدگذاری و یکپارچه سازی نشانی اماکن، همکاری دستگاه های مختلف را در این خصوص خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا زینب افراز روز شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح جی نف در فرمانداری تالش گفت: این طرح در سه بخش ساماندهی کد پستی، اختصاص طول و عرض جغرافیائی به مکان‌ها و پلاک گذاری اماکن شهری و روستایی اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح با دستور رئیس جمهوری در سطح کشور به شرکت ملی پست واگذار شده و ۱۳ سازمان و شرکت، متولی اجرای آن است و در تالش نیز نام محلات، خیابان ها و کوچه های شهرها و روستاها ساماندهی خواهد شد.

وی ادامه داد: شناخته شدن مکان ها با یک کد و رفع سردرگمی مردم در خصوص نشانی ها، از مزایای جی نف است و جهت تسریع در اجرا به تعامل و همکاری دستگاه ها بخصوص دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها با اداره پست نیاز است.

معاون فرماندار تالش گفت: جی نف به عنوان یکی از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری، در دو بخش نشانی استاندارد و یکپارچه سازی املاک کشور در دستور کار قرار گرفته است.

افراز افزود: به زودی در جلسات بعدی نسبت به عوامل دخیل و نحوه اجرای این طرح در نقاط مختلف تالش تصمیم گیری می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

۷۱۰۶ / ۷۱۲۴
 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha