۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۲۸
کد خبر: 83471404
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرار نتانیاهو از بیم موشک های مقاومت فلسطین

۱۹ شهریور ۱۳۹۸، ۲۳:۲۸
کد خبر: 83471404
فرار نتانیاهو  از بیم موشک های مقاومت فلسطین
لحظه فرار نتانیاهو از سالن کنفرانس مطبوعاتی که ویدیوی آن در شبکه های اجتماعی به سرعت در حال انتشار است

تهران-ایرنا- بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که عصر سه شنبه در نشستی در باره برنامه های این رژیم در شهر صهیونیست نشین اشدود سخن می گفت با شنیدن صدای آژیر خطر شلیک موشک های مقاومت فلسطین ، نشست را در دقایق اولیه رها و به پناهگاه فرار کرد.

نتانیاهو که در تجمع انتخاباتی حزب لیکود درباره تایید ترامپ و حمایت دولت آمریکا از الحاق جولان اشغالی به این رژیم سخن می گفت وعده الحاق دره رود اردن به سرزمین های اشغالی در صورت رای موافق اسرائیلی ها به او در انتخابات را داد و گفت که ارتش اسرائیل در غور اردن تا ابد خواهد ماند.

او گفت همان کاری که درباره سینا و بلند های جولان انجام دادیم درباره اردن هم انجام خواهیم داد.

نتانیاهو در حال سخن گفتن از اشغال بخش های جدیدی مانند شمال بحر المیت (دریای مرده) و دره رود اردن به رژیم اشغالگر با هدف تقویت عمق استراتژیک این رژیم بود که غرش موشک های فلسطینی امان نداد و کنفرانس او با فرار به سوی پناهگاه ناتمام ماند. صدای آژیر خطر نتانیاهو را وادار به فرار از تجمع انتخاباتی در شهرک صهیونیست نشین اشدود کرد؛ آژیری که رسانه های صهیونیستی گزارش دادند بعد از شلیک موشک فلسطینی به صدا درآمد.

ویدیوهای منتشر شده نشان می دهد که نتانیاهو در محاصره حلقه امنیتی خود، هراسان از محل تجمع انتخاباتی حزب لیکود حاکم گریخت و رسانه های صهیونیستی از به کار افتادن سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین برای رهگیری چند موشک شلیک شده فلسطینی ها خبر دادند.

در اولین واکنش ها به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی، قطر از اظهارات نتانیاهو درباره الحاق غور اردن و شمال بحر المیت به سرزمین های اشغالی انتقاد کرد.

وزارت خارجه قطر در بیانیه ای اعلام کرد: این اعلان نتانیاهو، ادامه سیاست اشغالگری مبتنی بر نقض قوانین بین المللی و اقدامات حقیرانه برای آواره کردن ملت فلسطین و سلب حقوق آن بدون در نظر گرفتن اخلاق و وجدان است.

بیانیه وزارت خارجه قطر اقدام نتانیاهو را «تجاوز کامل به حقوق ملت فلسطین با هدف تحقق دستاوردهای انتخاباتی» دانست و افزود: «ادامه اشغالگری با زیرپا گذاشتن قوانین بین المللی و تحمیل منطق زور و امر واقع، همه فرصت های صلح را نابود می کند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha