۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83456195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم شهیدقندی با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رود

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83456195
تیم شهیدقندی با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رود

یزد- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال شهیدقندی یزد گفت: بازیکنان این تیم زیرنظر کادرفنی تمرین و دیدارهای تدارکاتی خود را در هفته‌های گذشته با موفقیت پشت سر گذاشته و با آمادگی کامل برای دفاع از فوتبال این استان به مصاف حریفان می رویم .

محمود انصاری عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تا شروع رقابت‌های لیگ دسته  ۲ کشور طبق برنامه و تقویم اجرایی  برنامه تمرین و مسابقات تدارکاتی ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: قرعه کشی لیگ انجام شده و تیم‌قندی در گروه یک با تیم ‌ای کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، آوالان کامیاران، خیبر خرم‌آباد، شهرداری فومن، شهرداری همدان، کاسپین قزوین، مس نوین کرمان، پرسپولیس گناوه، استقلال ملاثانی، شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران همگروه شد. 

این مسول خاطر نشان کرد: در گروه ب این مسابقات نیز تیم‌های شهرداری ماهشهر، پاس همدان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز حضور دارند.

انصاری خاطر نشان کرد: هفته اول رقابت‌های لیگ ۲ فوتبال کشور در تاریخ‌های ۲۴، ۲۵ و ۲۶ شهریورماه سال‌جاری برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: زمان برگزاری اولین دیدار تیم شهید قندی متعاقبا اعلام می‌شود.

هم اکنون ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه حضور دارد و سالانه حدود ۶۰۰ مسابقه فوتبال در لیگ‌های استانی برگزار می‌شود که این امر نقش مهمی در توسعه این رشته در یزد دارد.

۷۵۳۶/ ۶۱۹۷

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha