۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۵۵
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 83456116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستاوردهای کارآفرینی دانش آموزی در کرج به نمایش درآمد

کرج - ایرنا- نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و اوقات فراغت دانش آموزان در کرج با رویکرد مهارت محوری روزچهارشنبه  در سالن امام علی (ع) در کانون فرهنگی تربیتی رضوان  آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گشایش یافت.

 فصل تابستان بهترین فرصت برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه های آموزشی، فرهنگی ، هنری، مها رتی، ورزشی و سایر فعالیت ها است.

پایگاه های تابستانی با شعار رونق تولید، مهارت آموزی و کارآفرینی از دهم تیرماه در کانون های فرهنگی تربیتی ، مدارس و پژوهش سراهای دانش آموزی، دارالقرآن ها و کانون های ورزشی در البرز فعالیت خود را شروع کرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج درآیین اختتامیه پایگاه های تابستانی اظهارداشت: رویکرد آموزش و پرورش در کانون‌ها، افزایش مهارت، کارآفرینی، توجه ویژه به "رونق تولید" و رویکرد تربیت دینی با استفاده از فعالیت‌های تربیت بدنی و جاذبه‌های هنری است.

فرزاد شعبانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در این نمایشگاه  کارهای تولیدی و محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

وی یادآورشد: در این نمایشگاه دانش آموزان مهارت های خود را در رشته های مختلف هنری در قالب صنایع دستی در معرض دید عموم قرار دادند.

: دانش آموزان در ۳۰ رشته مهارتی – هنری آموزش دیدند.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز هم در بازدید از این نمایشگاه دانش آموزی اظهارداشت: مهارت آموزی رویکرد اصلی ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان ۹۸ در این استان را تشکیل داد.

جواد محمدی اظهارداشت: در تعطیلات سه ماهه تابستان با مشارکت آموزش و پرورش و اولیا بستر شکوفایی استعداد، خلاقیت، مهارت و توانایی ها برای دانش آموزان بوجود می آید.

وی تصریح کرد: برگزاری و اجرای  برنامه های  متنوع و با کیفیت برای غنی سازی کلاس های پایگاه های تابستانه در آموزش و پرورش البرز از اولویت های ستاد غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.

محمدی اضافه کرد: در پایگاه های تابستانی البرزبرای دانش آموزان اردوهای دانش آموزی نیز برگزارشد.

وی  برگزاری کارگاه های آموزشی و تربیتی  برای دانش آموزان و اولیا ، برپایی کلاس های قرآنی ، طرح هجرت ، ایستگاه های آموزشی عقیدتی ، فرهنگی، هنری، سبک زندگی اسلامی ، صنایع دستی ، رایانه ، آشنایی و ارتباط با فضای مجازی را از دیگر برنامه های پایگاه های تابستانه در مدارس البرز یاد کرد.

این نمایشگاه به مدت ۲ روز دایر است.

البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha