اخلاص در خدمتگزاری با پیروی از سیره شهیدان به‌دست می‌آید

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: اخلاص در خدمتگزاری با تأسی از راه، اندیشه و سیره شهیدان به‌دست می‌آید و با وحدت و همدلی می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم آورد.

به گزارش ایرنا علی خوان پایه روز شنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت هفته دولت در گچساران افزود: دشمنان نظام و انقلاب در مقابل عظمت جمهوری اسلامی ایران عاجز و ناتوان هستند.

وی امنیت و آرامش کنونی حاکم بر کشور را مرهون از خودگذشتگی و جانفشانی شهدای گرانقدر دانست.

خوان پایه تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی هر توطئه ای برای کشور عزیزمان بچینند، نقشه آنها را نقش بر آب می کنند.

وی گفت: تنها راه گذر از مشکلات کنونی کشور و موفقیت در این مسیر وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان  است.

خوان پایه اظهار داشت: مسئولان نظام جمهوری اسلامی در خدمت به مردم بخصوص خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه دولت در رفع کمبودهای زیرساختی در مناطق مختلف کشور بویژه روستاها خدمات ارزنده ای ارائه داده است گفت: تامین زیر ساخت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، رفاهی و خدماتی از مهمترین اولویت های دولت در روستاهاست. 

خوان پایه ادامه داد: با وجود توطئه های مختلف، تحریم و فشار اقتصادی انقلاب اسلامی در مسیر رشد و پیشرفت در حرکت است و این فتنه ها تاکنون نتوانسته مانع راه نظام انقلاب اسلامی ایران شود.​

امام جمعه گچساران نیز در این آیین  با بیان اینکه خون شهدا امروز امنیت کشور را بیمه کرده گفت: امنیت،آسایش و آرامش کنونی کشور به برکت خون شهداست.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزوذ: ایران اسلامی به پاس خون پاک شهدا، هر روز قدرتمندتر از دیروز به راه خود ادامه می دهد.

حجازی ادامه داد: امروز همه مردم ایران اسلامی باید راه شهدا را ادامه دهند و خون شهدا چیزی نیست که ما از آن به سادگی بگذریم.

 شرکت کنندگان در این آیین با نثار شاخه های گل بر مزار شهدا یک بار دیگر با اهداف و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

مردم و مسئولان با شرکت در آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام شهدا و شهدا و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این آیین امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا حضور داشتند.

۴۳ گلزار با ۳۵۹ شهید در شهرستان گچساران وجود دارد.

۲۰۸۲/۶۱۱۰

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha