۲۸ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۳۴
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 83443808
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لغو روادید و بازگشایی مرز خسروی نتیجه همکاری تهران و بغداد است

تهران- ایرنا- قائم مقام وزیر کشور، روابط و همکاری های تهران و بغداد را رو به گسترش دانست و گفت: لغو روادید و بازگشایی مرز خسروی نتیجه همکاری های ایران و عراق در برگزاری مراسم اربعین است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی روز دوشنبه در مراسم بدرقه «یاسین الیاسری» وزیر کشور عراق که در محل فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: ایران و عراق روابط عمیق تاریخی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی با یکدیگر دارند و این روابط در سال های اخیر رو به گسترش بوده است.

وی همچنین بیان کرد: با تدابیر بسیار خوبی که میان وزارت کشور ایران و عراق صورت گرفته ان شاء الله امسال شاهد برگزاری هر چه بهتر مراسم بزرگ اربعین حسینی خواهیم بود.

قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها در ادامه با اشاره به لغو صدور روادید برای شرکت کنندگان در مراسم اربعین افزود: در مراسم اربعین سال جاری با همکاری دولت عراق مرز خسروی در استان کرمانشاه بازگشایی خواهد شد و مردم عزیزمان می‌توانند از این گذرگاه مرزی هم جهت شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: از زمانی که مسئولیت برگزاری مراسم اربعین به وزارت کشور محول شده است اقدامات زیربنایی و اساسی برای افزایش امکانات و خدمات برای زوار انجام گرفته است و با همکاری بیشتر دو کشور شاهد برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم خواهیم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha