۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 83433484
T T
۰ نفر
۲۵ میلیارد ریال از واگذاری سالن‌های ورزشی ری درآمدزایی شد

شهرری- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: ۲۹ سالن ورزشی از ابتدای سال گذشته تاکنون به بخش خصوصی واگذار و ۲۵ میلیارد ریال از این طریق درآمد زایی شده است.

مهدی صداقت روز یکشنبه در مراسم  تجلیل از خبرنگاران ری به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: ۹۰ درصد اعتبارات اداره ورزش از طریق واگذاری سالن ها به بخش خصوصی تامین می شود که صرف نگهداری اماکن و برگزاری مسابقات ورزشی می شود.

وی با اشاره به راه اندازی ۲ پایگاه ورزشی بوکس و جودو در جهت افزایش سرانه ورزشی و کشف استعدادهای رزمی منطقه عنوان کرد: پایگاه قهرمانی بوکس با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون ریال و پایگاه جودو با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

صداقت ادامه داد: این ۲ طرح ورزشی طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: پایگاه قهرمانی ژیمناستیک نیز بر اساس امضای تفاهم نامه اداره ورزش ری با دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی(ع) نیز تا پایان مهرماه امسال در این دانشگاه راه اندازی می شود.

۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های ورزشی ری نیاز است

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: سالن چندمنظوره باقر شهر، سالن های چند منظوره فشافویه، قلعه نو و زمین چمن قیامدشت از جمله این طرح ها هستند.

وی تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار این طرح ها تا پایان  سال به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری دارای ۶۰ هیأت ورزشی است، این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است، به همین دلیل این شهرستان را شهر طلایی کشور در المپیک می‌نامند.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha