۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۴
کد خبر: 83423268
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موسوی: استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۳۴
کد خبر: 83423268
موسوی: استقلال مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: :این که استقلال در لیگ نوزدهم می تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد یا خیر هنوز مشخص نیست و باید به انتظار نشست تا مسابقات شروع شود.

«علی موسوی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: طبیعی است انتظارها از استقلال بسیار بالا باشد. این تیم در چند سال گذشته در لیگ برتر ناکام بوده و همه توقع دارند در این فصل ناکامی های گذشته را جبران کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم بزرگی است و همواره در این تیم بازیکنان بزرگی توپ زده اند که هر کدام برای خود اسم و رسمی داشته اند. این تیم خانه ستارگان فوتبال ایران بوده است.

موسوی تصریح کرد: استقلال هنوز در برخی از پست ها کمبود بازیکن دارد و باید برای این که در کورس قهرمانی قرار داشته باشد دروازه بان، دفاع چپ و هافبک طراح به خدمت بگیرد.

وی تاکید کرد: استراماچونی در این مدت نشان داده در کارش جدی، سخت کوش و قاطع است و این می تواند درصد موفقیت او را در استقلال افزایش دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: این که تاریخ برگزاری لیگ برتر هنوز مشخص نیست در آماده سازی تیم ها تاثیر منفی می گذارد و امیدوارم هرچه سریعتر با فراهم کردن بستر لازم  فصل نوزدهم آغاز شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha