۱۲ مرداد ۱۳۹۸، ۱۶:۲۱
کد خبر: 83423230
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری در لیگ یک فوتسال حضور خواهد داشت

شهرکرد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از حضور یک تیم از این استان در لیگ دسته یک باشگاه های فوتسال ایران خبر داد.

‍ حمید کریمی روز شنبه در دیدار با رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری افزود : این استان پس از ۱۰ سال دوباره یک تیم در یکی از لیگ های کشوری خواهد داشت و تیم پاسارگاد شهرکرد در دسته یک فوتسال کشور حضور خواهد یافت.

وی افزود: حدود ۱۰ سال پیش تیم فوتسال چینی همگام شهرکرد، تیم بسکتبال نگار سنگ، هندبال بانک صادرات، هر هفته علاقه مندان زیادی را با خود به ورزشگاه می آورد که خود یکی از عوامل مهم در ایجاد نشاط اجتماعی و جذب ورزشکار بود.
به گفته مدیر کل ورزش و جوانان، رونق دوباره این لیگ ها می تواند موجب آشتی دوباره مردم با صندلی های ورزشگاه ها بخصوص در مرکز استان شود و بر همین اساس تلاش خود را برای تحقق این امر خواهیم داشت.
وی با اشاره به سفر رئیس فدراسیون فوتبال کشور در خردادماه امسال به استان افزود: در مجمع سالیانه هیات فوتبال با همکاری هیات استان، قول مساعدت فدراسیون برای اختصاص سهمیه لیگ را از رئیس فدراسیون گرفتیم و اکنون این سهمیه با پیگیری ویژه رئیس هیات فوتبال به استان اختصاص داده شد.
به گزارش ایرنا، زمانی چهارمحال و بختیاری ۶ تیم در لیگ های برتر رشته های مختلف ورزشی داشت که تعدادی از بازیکنان این تیم ها سالهای بعد به عنوان ملی پوشان رشته های خود انتخاب شدند.

۲۰۹۷

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha