۷ مرداد ۱۳۹۸، ۹:۵۵
کد خبرنگار: 1601
کد خبر: 83415675
T T
۰ نفر
عابران پیاده در ۲۶ درصد تصادفات درون شهری تیرماه نقش داشتند

تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: عابران پیاده در ۲۶ درصد تصادفات درون شهری تیرماه نقش داشتند.

به گزارش روز دوشنبه پلیس راهور، سرهنگ نادر رحمانی افزود: در عین حال ۴ درصد تصادفات درون شهری تیرماه به دلیل واژگونی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد تصادفات درون شهری تیرماه در راه‌های اصلی، ۱۵ درصد در بزرگراه ها و ۱۰ درصد در بلوارها رخ داده است افزود: در عین حال در تقاطع ها هیچگونه تصادفی رخ نداده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۱۷ درصد تصادفات درون شهری در معابر فرعی و ۳ درصد در کوچه ها بوده است، گفت: بر اساس آمارها در تیر ماه در میادین تصادفی گزارش نشده است.

سرهنگ رحمانی در ادامه از برخورد اتوبوس بنز با پراید خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۲۳ و ۴۰ دقیقه یکشنبه در کیلومتر ۲۸ آزادراه کرج تهران یک دستگاه اتوبوس بنز به دلیل عدم توجه به جلو با سواری پراید برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه دو سرنشین پراید کشته و دو سرنشین دیگر پراید مجروح شدند.

به گفته وی این اتوبوس مذکور بدون مسافر از کرج به سمت تهران در حال حرکت بود که دچار این حادثه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از واژگونی یک دستگاه سواری پیکان در محور همدان تهران خبر داد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت یک و بیست دقیقه بامداد دوشنبه به دلیل عدم توجه به جلو راننده در این محور رخ داد، پنج تن مجروح شدند.

سرهنگ رحمانی از برخورد یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۴۴ مسافر حوالی ساعت ۱۳ یکشنبه در آزادراه قم تهران خبر داد و گفت: در پی برخورد این اتوبوس باشی ثابت که به دلیل عدم توجه به جلو راننده رخ داد ۴ نفر مجروح شدند.
 

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha