۶ مرداد ۱۳۹۸، ۲۰:۳۶
کد خبر: 83415337
T T
۰ نفر
سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی برگزار می‌شود

تهران – ایرنا - سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ۲۶ تا ۲۸ مردادماه جاری در دانشگاه شهید چمران شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سومین مدرسه تابستانه علوم شناختی توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با توجه به ملی بودن این مرکز و ارائه خدمات به محققان کل کشور با همکاری مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس برگزار می شود.

هدف از برگزاری سومین مدرسه  تابستانه علوم شناختی ارتقای سطح دانش محققان و پژوهشگران در حوزه علوم و فناوری های شناختی در استان های مختلف است.

تحریک عمقی مغز محور این مدرسه است و همزمان با آن کارگاه های آموزشی مختلف شامل تحریک مغناطیسی مغز، تحریک الکتریکی مغز و تحریک عمقی مغز با حضور اساتید برجسته برپا می شود تا شرکت کنندگان ضمن آموزش های لازم اطلاعات به روز در این حوزه ها را دریافت کنند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف پاسخگویی بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیرساخت تصویربرداری و تحریک مغزی برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش‌بنیان در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی و نقشه‌برداری مغز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده است.

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha