۶ مرداد ۱۳۹۸، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1646
کد خبر: 83413963
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

‌هلال احمری‌ها در اردبیل به ۱۶۸ حادثه دیده کمک کردند

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۸ حادثه دیده در این استان طی تیرماه خبر داد.

رامین معبودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  ۱۴۲نفر از این تعداد در تصادفات جاده‌ای، سه نفر خدمات حضوری، یک نفر دریایی- ساحلی، ۹ نفر در سیل و آبگرفتگی ، ۱۰ نفر در حوادث شهری و ۳ نفر در کوهستان دچار حادثه شده بودند.

او با بیان اینکه ۱۱۶ نفر در این حوادث مصدوم شدند، گفت: در این مدت ۱۰۱ نفر در حوادث جاده‌ای، سه نفر مراجعه کننده حضوری، ۹ نفر در حوادث شهری و سه نفر در کوهستان دچار مصدومیت شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۳۴ نفر شامل ۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای، یک نفر مراجعه کننده حضوری، ۲ نفر در حوادث شهری و ۲ نفر در حوادث کوهستان توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مراکز درمانی منتقل شدند، اظهار داشت: هفت نفر شامل پنج نفر در حوادث جاده‌ای و ۲ مراجعه کننده حضوری بصورت سرپایی توسط عوامل جمعیت هلال احمر درمان شدند.

وی افزود: ۵۴ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با بکارگیری ۱۸۹ نیروی عملیاتی، ۴۷ دستگاه خودرو آمبولانس، ۲۳ دستگاه خودرو ست نجات و چهار دستگاه خودرو کمک دار عملیات امداد و نجات مردادماه را انجام دادند.

معبودی با بیان اینکه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در تمام ساعات شبانه‌روز آماده اعزام به حوادث هستند، گفت: با تماس تلفنی شماره ۱۱۲ ندای امداد در سریع‌ترین زمان ممکن به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌شود.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

۶۰۱۸/ 1257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha