۲ مرداد ۱۳۹۸، ۲۳:۰۲
کد خبر: 83410615
T T
۰ نفر
هواداران دلیل همکاری نکردن سازمان لیگ با اتحادیه فوتبال

تهران- ایرنا- نایب رییس اتحادیه فوتبال گفت: به مسئولان برگزار کننده جام شهدا اعلام کردند اگر هواداران به ورزشگاه بیاید سازمان لیگ همکاری نخواهد کرد. به ما داور ندادند و مجبور شدیم از داوران پیشکسوت استفاده کنیم.

«عزیزاله محمدی» پس از پایان بازی سایپا و پرسپولیس در جام شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری تورنمنت جام شهدا به مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و او اعلام کرد این تورنمت با شکوه برگزار شود.

وی افزود: فدراسیون فوتبال اعلام کرد این مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار شود و ما جواب دادیم اگر باشگاه پرسپولیس موافق باشد بازی بدون حضور هواداران انجام شود.

نایب رئیس اتحادیه فوتبال خاطرنشان کرد: اگرچه هواداران اندکی برای تماشای بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه حاضر شدند اما همه دیدند که این تماشاگران چه شوق و اشتیاقی ایجاد کردند.

محمدی تصریح کرد: بحث دوستان ما در سازمان لیگ این بود که باید الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا رعایت شود که شامل دوربین‌های مداربسته، شماره‌گذاری صندلی‌ها، بلیت‌های الکترونیکی و… بود که البته اینجا وضعیت خوبی دارد و فقط در بحث بلیت الکترونیکی و گیت بلیت‌فروشی مشکل وجود داشت و به خاطر همین تنش‌هایی که به وجود آمد چند تیم انصراف دادند.

وی در پایان گفت: مهدی تاج خودش جانباز است و گفته بود جام شهدا با شکوه برگزار شود اما بعد گفتند اگر هوادار بیاید سازمان لیگ همکاری نخواهد کرد. به ما داور ندادند و مجبور شدیم از داوران پیشکسوت استفاده کنیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha