امینی: نمی توانیم برای محله های تهران نسخه ای واحد بپیچیم

تهران-ایرنا- نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هر محله مسائل مربوط به خود را دارد که شورایاری‌ها باید آنها را به شورای شهر و شهرداری منتقل کنند، گفت: نمی‌توانیم یک نسخه برای همه محله‌ها بپیچیم و با توجه به وسعت شهر تهران، شورایاری‌ها باید مسائل و مشکلات و ویژگی‌های هر محله را به مجموعه مدیریت شهری منتقل کنند.

"ابراهیم امینی" عصر یکشنبه در جلسه هم‌اندیشی تعدادی از نامزدهای حزب اعتماد ملی در انتخابات شورایاری‌های تهران در دفتر حزب با تاکید بر لزوم تقویت پارلمان شهری به‌عنوان پایه مردم سالاری و مدیریت شهر به دست مردم، افزود: شورایاری‌ها به‌ویژه با توجه به کم بودن تعداد اعضای شورای شهر تهران، بازو و مشاور شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری هستند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به لزوم‌حرکت به سمت مدیریت یکپارچه شهری، گفت: در شهری چون استانبول ۲۰۸ نفر عضو شورای شهر هستند و هر منطقه نیز شورای شهر و شهردار دارد. اما در ایران اعضای شوراها در دوره فعلی کمتر شد.
در ادامه این جلسه، نامزدهای شورایاری حزب اعتماد ملی به تببین مسائل مربوط به هر محله پرداختند و "رضا امیدوار تجریشی"، مسئول ستاد انتخابات شورایاری‌های حزب اعتماد ملی درباره ویژگی‌های انتخابات شورایاری‌ها، تفاوت آن با انتخابات دیگر و همچنین تعامل حزب اعتماد ملی با دیگر احزاب در این رابطه، صحبت کرد.
به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، لیست نامزدهای مورد حمایت این تشکل سیاسی برای شورایاری هر محله، به‌زودی منتشر می‌شود.
انتخابات پنجمین دوره شورایاری‌ها روز جمعه ۴ مردادماه در ۳۰۸ محله تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha