۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1379
کد خبر: 83399846
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 طرح توسعه ۲۳ میلیون یورویی یک واحد تولیدی در ساوه بهره‌برداری شد

ساوه - ایرنا - طرح توسعه واحد "زرین رویا" تولیدکننده پوشک با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیون یورو با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین بهره برداری این طرح تولیدی اظهار داشت: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده محصول پوشک ایران است و به دلیل ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت انسان اهمیت ویژه ای دارد.

«برات اقبالیان» افزود: با بهره برداری از این طرح توسعه، افزون بر ۶۰۰ کارگر به صورت مستقیم دارای شغل شده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن تجارت با اشاره به سال رونق تولید، اظهار داشت: دولت و وزارت صمت برای تحقق راهبردهای مد نظرِ مقام معظم رهبری به صورت عملیاتی آمادگی دارد و تلاش می کنیم که به صنعتگران و تولید کنندگان کشور خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم تا ظرفیت تولیدات داخلی و مورد نیاز کشور افزایش یابد.

وی، تلاش برای مسدود کردن دریچه ها و مبادی قاچاق کالا را از سیاست ها و برنامه های در دستور کار دولت عنوان کرد و گفت: به موازات حمایت از تولیدات داخلی، باید عرصه را بر قاچاقچیان و سودجویان نیز تنگ کرد تا روند تولیدات داخلی تقویت شود.

به گفته وی، همه ارکان نظام برای مقابله با قاچاق کالا آمادگی لازم را دارند و اراده جدی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر همین راستا مبتنی است تا با تصویب تعرفه ها و مقررات مورد نیاز، از آن جلوگیری کنیم.

اقبالیان گفت: در کنار حمایت های مستمر از تولیدات داخلی، لازم است که با استفاده از فناوری های نوین و علمی نسبت به افزایش کیفیت و قیمت محصولات برای تقویت توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی اقدام کنیم.

در طرح توسعه ای واحد تولیدی مذکور محصولات سلولزی مانند پوشک بچه و بزرگسال، دستمال کاغذی و ملزومات بهداشتی مورد نیاز تولید می شود.

عمده تولیدات این شرکت به کشور عراق صادر می شود.

شهرستان ساوه دارای چهار شهر و ناحیه صنعتی از جمله بزرگترین شهر صنعتی ایران (کاوه) است که در مجموع بیش از ۵۵۰ کارخانه تولیدی و صنعتی را در خود جای داده اند.

۹۹۲۱/‏۶۵۳۹/‏۳۰۷۵

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha