۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۸:۰۶
کد خبر: 83395489
T T
۰ نفر
فرماندار دماوند: عمده مشکل کارخانه‌ها کمبود نقدینگی است

تهران – ایرنا – فرماندار شهرستان دماوند عمده مشکل کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی در منطقه را کمبود نقدینگی و عدم تسهیلات بانکی کافی دانست و گفت: برای رفع این مهم با هدف رونق تولید در منطقه، نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم.

به گزارش ایرنا، مجید صفری روز یکشنبه در حاشیه نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان دماوند که با حضور مسئولان در محل واحد تولیدی برگزار شد، اظهار داشت: امروز طبق روال هر هفته در راستای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیر فعال شهرستان از دو واحد تولیدی مرغداری و یک واحد دامداری در بخش رودهن بازدید و مشکلات آنان از نزدیک بررسی شد.

وی ادامه داد: این دو مرغداری به دلیل مشکل تسهیلات و کمبود نقدینگی و واحد دامداری به دلیل مشکل آب و گاز و همچنین صدور مجوز غیر فعال و نیمه فعال بودند که مقرر شد در جلسه کارگروه رونق تولید استان برای رفع مشکل تسهیلات، با مدیران بانک‌های مربوطه منعکس شود.

فرماندار دماوند تصریح کرد: همچنین یکی از مرغداری‌ها تصمیم به تبدیل وضعیت از پرورش مرغ به پرورش بوقلمون داشت که مقرر شد دامپزشکی شهرستان همکاری‌های لازم را داشته باشد و مشکل سند مالکیت این واحد تولیدی نیز توسط حوزه قضائی بررسی و حل شود.

صفری تصریح کرد: مقرر گردید در صورت حمایت مسئولان استان، مشکلات این واحدهای تولیدی رفع و در هفته دولت آغاز به کار کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۸ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و ۵۵ مصوبه در شش هفته صورت گرفته است، اظهار داشت: عمده واحدهای تولیدی بازدید شده مربوط به لبنیات، آب معدنی، ریختگری، تولید کشاورزی و دام، طیور و آبزیان بوده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها توانستیم مشکل بزرگ‌ترین مرکز پرورش ماهی استان تهران در دماوند را مرتفع کنیم و بعد از گذشت دو سال به چرخه تولید بازگردد؛ همچنین مشکل چندین واحد تولیدی با همکاری مسئولان استان و شهرستان رفع شد.

تهرام/۷۲۴۶//‏۶۱۳۹

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha