۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳
کد خبر: 83393330
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کولاکوویچ: از حالا تمرکزمان رسیدن به المپیک است

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان کار شاگردانش در لیگ ملت‌ها، گفت: از حالا تمرکزمان رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ است.

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (شنبه) دومین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را برابر برزیل با حساب ۳ بر ۲ واگذار کرد و با قبول دومین شکست متوالی به کار خود پایان داد.

«ایگور کولاکوویچ» در پایان این دیدار، اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های زندگی من از نظر کیفیت بود. هیچ وقت ندیده بودم یک تیم حتی برزیل بتواند به این شکل سرویس بزند و در تمامی طول مسابقه تنها ۱۳ خطا داشتند و همچنین در دفاع باور نکردنی بازی کردند و عالی بودند.

وی در ادامه در تشریح روند مسابقه افزود: در شروع مسابقه و ست اول، گرچه از نظر کسب نتیجه خوب نبودیم اما از نظر کیفیت بازی خوب عمل کردیم و نزدیک به برزیل بودیم. در ست دوم نیز شانس برد داشتیم اما برزیل در پایان ست بهتر از ما عمل کرد. در ادامه کار و در ست های سوم و چهارم و آغاز ست پنجم، بازی برای ما فوق العاده پیش رفت و تا نتیجه ۸ بر ۵ در ست پنجم خوب بودیم، اما در ادامه آنچه که برای پیروزی نیاز داشتیم، متاسفانه خوب پیش نرفت.

سرمربی تیم ایران گفت: خیلی خوشحال هستم که به همه نشان دادیم که ایران چطور می تواند با کیفیت بازی کند. ایران برابر برزیل، قهرمان المپیک ۳ بر ۲ و با نتیجه نزدیک شکست خورد.

وی اضافه کرد: از همه هواداران ایران در شیکاگو تشکر می کنم که به ما کمک کردند. ما بخش اول فصل مسابقات را با کسب مقام پنجم لیگ ملت ها به پایان رساندیم و پیش روی ما مسابقات انتخابی المپیک در روسیه است و با تمام تلاش و تمرکز برای موفقیت در این مسابقات آماده می شویم.

برچسب‌ها

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha