۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰
کد خبر: 83390785
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معادن طبس در حوزه آموزش عالی سرمایه گذاری کنند

۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰
کد خبر: 83390785
معادن طبس در حوزه آموزش عالی سرمایه گذاری کنند

بیرجند - ایرنا - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های بزرگ شهرستان طبس در حوزه های معدنی و وجود معادن گسترده، باید کار و سرمایه گذاری بیشتری در حوزه آموزش عالی صورت گیرد.

سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مدارس و آموزشگاه‌های طبس در جمع خبرنگاران افزود: بستر خوبی در حوزه آموزش عالی در شهرستان طبس وجود دارد و فکر می‌کنم نیروی انسانی این منطقه نیروی انسانی هوشمندی است که توانسته زیرساخت‌های خوبی را فراهم کند.

وی بیان کرد: در بازدید از واحدهای آموزش عالی مسائل و مشکلاتی که بود ارائه شد و در جلسه جمع‌بندی که در مرکز استان برگزار خواهد شد برای دانشگاه‌های پیام نور و آزاد، دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای و پرستاری طبس بخشی از مشکلات آن‌ها مطرح و رفع شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه مدارس هم بازدید صورت گرفت که در جلسه جمع‌بندی تلاش می‌شود کمک‌های مناسبی در حوزه آموزش و پرورش برای زیرساخت‌های آن صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه این سفر به دعوت امیرحسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس صورت گرفته است افزود: این حوزه انتخابیه برای ما که برخی مناطق را شاید برای اولین بار بازدید کردیم ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای از نظر منابع انسانی و منابع طبیعی وجود دارد.

ساداتی نژاد افزود: این ظرفیت‌ها در آموزش و پرورش و آموزش عالی می‌تواند با تقویت زیرساخت‌ها شرایط مطلوب‌تری ایجاد کند و در راستای عدالت گام بهتری بردارد.

سیدحمایت میرزاده و سیدجواد ساداتی‌نژاد دو عضو کیمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با همراهی محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان امروز (چهارشنبه) با حضور در شهرستان‌های این حوزه انتخابیه از آخرین وضعیت آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مطلع شدند.

۷۲۱۷ * ۶۰۵۴

برچسب‌ها

سرخط اخبار استان‌ها